تکریم ارباب رجوع وظیفه مدیران است

تکریم ارباب رجوع وظیفه مدیران است

امام جمعه ایلام گفت: تکریم ارباب رجوع بزرگترین وظیفه مدیران است.

تکریم ارباب رجوع وظیفه مدیران است

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح شنبه ۱۸ آذرماه  در نشست اخلاق مدیران گفت: یکی از خصلت های بد مدیریت انتظار تعریف و تمجید داشتن از دیگران است.   وی افزود: مدیران باید با کنار گذاشتن این خصلت در صدد خدمت بیشتر به مردم باشند و در برخورد با مردم صداقت داشته و در راه رضای خدا کار کنند. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: صندلی مدیریت امانتی است در دست ما برای رسیدن به امورات مردم و حل و فصل مشکلات آن‌ها چرا که رضای خدا در رضای مردم است. حجت السلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از جلوه های زیبای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران بود زیرا رزمنده ها فرمانده شدن را سخت و دشوار می دانستند. این مقام مسئول تصریح کرد: فردی که مسئولیت یک سازمان را برعهده می گیرد باید جوابگو امورات و مشکلات مردم باشد. وی با اشاره به اینکه هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با مبانی دینی ما را ندارد، تصریح کرد: دشمنان در چت سال اخیر تلاش های زیادی را برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند اما نتوانستند و نمی توانند.  وی گفت: عملکرد مدیران در نظام جمهوری اسلامی در دنیا تاثیر گذار است، مدیران باید به سمت حل کردن مشکلات معیشتی، ازدواج جوانان، و عدالت اجتماعی در جامعه حرکت کنند زیرا تکریم ارباب رجوع بزرگترین وظیفه مدیران است.  امام جمعه ایلام در بخش دیگری  از سخنان خود به انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: عملکرد خوب مدیران مردم را پای صندوق های رای خواهند کشاند و این امر باید در عمل اتفاق افتد زیرا  مردم جمهوری اسلامی ایران همیشه پای نظام و انقلاب خود هستند.  وی گفت: مدیران نباید کار ۲۰ درصدی  خود را ۸۰ درصد جلوه دهد زیرا عدالت و برکت از جامعه خواهد رفت. پایان پیام /

دیدگاهتان را بنویسید